Kuidas kasutada firma logoga pastakaid reklaamkingitusena?

Firmadel on mitmeid erinevaid valikuvõimalusi, kui me räägime reklaamkingituste kinkimisest firma turundamiseks. Levinud on trükitud logodega T-särgid või võtmehoidjad, kohvitassid, mis on suurepärased kingiideed. Selliste sihtgruppide puhul nagu ärijuhid või klilendid, kes avavad konto teie pangas, on reklaampastakad aegade jooksul olnud lemmikute hulgas. Võite eeldeda, et reklaampastakaid kinkides ootab teid 100-protsendiline rahulolu saaja poolt.

Toome siin näiteks kolm levinuimat ning paremini toimivamat viisi, kuidas kaasata reklaampastakad enda turundusstrateegiate hulka.

Jagage firmaüritustel

Firmade reklaamkingitusi on kõige parem jagada suurtel üritustel nagu messid, konverentsid või seminarid, mida külastavad enamasti inimesed, kes huvituvad teie tegevusalast või on potensaalsed edasimüüjad, tarnijad, arvamusliidrid, meedia esindajad ja muud huvigrupid. Sellised üritused võivad pakkuda teile võimalust jätta endast meeldiv mulje sihtgrupile. Seega reklaamige oma kaubamärki ning ehitage üles viljakas ärisuhe. Öeldakse, et pastakas on võimsam, kui mõõk – ning see on tõsi väga mitmel põhjusel. Veidi sisulist mõtlemist turunudes, näiteks reklaamtoodete kinkimine eritellimusel tehtud pastakate näol, võib tuua teile uusi kliente või anda rohkem kõlapinda ning parandada teie kaubamärgi imidžit.

Kinkige uutele klientidele

See strateegia on parim, kui seda kasutada kaheetapilise meetodina. Esiteks jagage pastakaid, millele on trükitud teie kaubamärgi logo, iseenda firma töötajate hulgas, kes kohtuvad potensiaalsete klientidega. Kui teie firma on näiteks pank, siis kõik teie klienditeenindajad peaksid kasutama ainult teie firma logoga pastakaid. Teine samm on anda neid reklaampastakaid kingituseks igale uuele kliendile või ka juba olemasolevatele klientidele.  Pole vahet, kas nad jätavad selle endale või annavad kellelegi teisele edasi, teie kaubamärk saab igal juhul tuntust juurde.

Looge turunduskampaania madala juurdepääsetavusega turgudel kasutades reklaamkingitusi

Olgugi, et teie kaubamärvk võib müüa juba suurepäraselt paljudel tulrgudel, on siiski teatud territooriumeid, kus teie kaubamärgi turuosa on madalam ning just seal tuleks enda kaubamärki üsna agressiivselt reklaamida.  Miks mitte ellu kutsuda turunduskampaania andes välja reklaamkingitusi enda eeldatavale sihtsühmale? Näiteks, kui te toodate kontorimööblit, siis teie potensiaalsed kliendid on äriettevõtted, valitsuse osakonnad jms. Te võiksite jagada reklaamtooteid nagu näiteks disainerpastakad või kirjutusvahendite komplekte nende asutuste kolmanda astme juhtidele. Jällegi, esmapilgul tagasihoidlikuna tunduv pastakas võib osutuda võimsaks relvaks teie turundusarsenali hulgas.